KYLIGT UTE - VARMT INNE!

Nu är det verkligen kyligt. På vägen hem från jobbet i kväll var det -29.5 grader någon kilometer från vårt hem. Det som är skönt är att det går att värma sig inne i huset.

Utan tvekan finns mina tankar hos dem som inte har tak över huvudet. Men vad hjälper tanken när man fryser och inte har någonstans att värma sig?

SJ har fortsatt problem med räls och tåg.

Många flygplatser är stängda.

Vi önskar nästan alltid EN vit jul. Det hör på något sätt till julen här i norden. Men nu undrar jag om inte flera av oss skulle vara nöjda med en plaskig jul utan kyla.

När det är kyligt ute får vi krypa närmare varandra.

Jag vill nu önska er alla som läser min blogg en riktig GOD JUL med mycket värme och kärlek.

Jag skall jobba även på julafton men tar julledigt med bloggandet i några dagar.

Vi hörs efter jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0