ISTÄLLET FÖR PERSONPÅHOPP BILDER SOM GER GLÄDJE!

Idag kommer min blogg i stort enbart bestå av bilder. Valrörelsen befinner sig snart vid upploppet. Uppenbart sprider sig nervositeten vilket innebär att personpåhoppen blir mer vanligare istället för att enbart visa på fakta.


Så istället för personpåhopp bjuder jag på bilder som vill sprida glädje och hopp!


Bild 1: Använd fantasin, låt asfalten blomma!





Bild 2: Glädjen finns närmare än vi anar.

Bild 3: Så länge vi vågar leka finns det hopp!





Bild 4: Här behövs knappast någon kommentar





Bild 5: Kärleken är oändlig





Bild 5: Ge gärna blomman vidare så gläder det alltid någon!





Foto: Iván Czitrom utom nr 3: Christina Czitrom




Kommentarer
Postat av: ingrid asplund

Bild ett . även i mörkret kan gräset gro .

2- låt alla barn få uppleva gräset där på andra sidan

3 - kom i min famn -öppen för alla

4- gult är glädje

5 -bild från en släktforskares stamtavla

6- Tack för alla blommor - efter min väg genom livet .

2010-09-04 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0