När hösten är inne är det gott att minnas sommaren!

Idag på morgonen var det riktigt höstväder. Det blåste kallt och det regnade. Jag själv är inte särskilt väderberoende. Jag uppskattar årstiderna och dess växlingar men nog tycker jag att värmen kunde vara kvar lite längre. Så idag tänker jag minnas den varma sommaren med några bilder.


Varken jag eller min fru har lyckats komma på vad detta flygfä är för något, är det en fjäril eller är det något annat. Det fanns i alla fall väldigt många av dem i skogen.


Här nedan ser du den i all sin prakt! Hör gärna av dig till mig om du vet namnet!



   




    
Vem har kommit på att allt som växer fritt är att likna vid ogräs?







Vilken årstid det en är så gäller det att hitta formen, hålla formen och ta vara på tiden!


Foton: Iván Czitrom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0