RYNKOR OCH ÅTER RYNKOR!

Rynkor och åter rynkor är ett åtkommande ämne i jakten på skönhet, på jakten efter att bromsa åldrandet. Jag tillhör dem som kan ske skönhet i en av rynkor präglat ansikte.

 

Andra gör allt för att undvika rynkor. Det är skönt att vi var och en får göra såsom vi känner och trivs. Den som inte gillar rynkor får bekämpa dem och den som trivs med sina rynkor får bära dem med stolthet.

 

När jag tittade mig i spegeln idag på morgonen upptäckte jag två kraftiga markeringar i mitt ansikte kring munnen. De har säkert varit där tidigare men jag fäste nog särskilt uppmärksamhet på dem först idag. När jag upptäckte dem log jag mot mig själv och då såg jag att markeringarna finns precis i min skrattlinje.

 

Då tänker jag så här, jag kanske trots allt skrattar mera än surar, jag kanske trots allt är mer positivt än negativ och då kan jag inte låta bli att göra något annat än att bli glad!

 

På webben hittade jag en apparat som minskar rynkorna med 11% – 65% på bara några veckor till det facila extra priset på 1995 kronor.  Det som skall vara så fantastiskt med denna apparat är att den till och med kan förebygga rynkor.

 

För egen del se jag framemot att få fler rynkor och ändå vara glad!

Kommentarer
Postat av: ingrid

här är en till som trivs med sina rynkor , för jag vet ju att under alla rynkor fanns en ung vacker flicka med mörkt svallande hår och hon tyckte om att flörta ,dansa ,sjunga och livet var bäst då när hon brydde sig om de äldre ,de utsatta ungdomarna som placerats på vanförandeanstalt och alla flycktingarna som kom från östs förtryckarländer ... och än kan jag bry mig trots alla mina rynkor och jag gör det gärna tillsammans med rynkförsedda ivan

2011-03-22 @ 07:39:30
Postat av: Helen

Rynkor är en del av livet. De är spår som ristats in för att visa att denna människa har levt. Jag har gråtit mycket i mitt liv och fått en del rynkor genom det, men jag har också skrattat och det ger lika spår. När jag tittar mig i spegeln och ser alla spår så känner jag mig ändå nöjd, nöjd med att ha vågat känna så mycket att det orsakat både tårar och skratt. Välkommen i klubben Ivan! Kram!

2011-04-15 @ 23:35:08
URL: http://www.halsokallan4u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0