EN ARTISTS SPONTANA VÄRME!

Jag har vid tidigare tillfälle skrivit om att jag inte direkt har några speciella idoler inom sång och musik grenen. Det hindrar inte mig från att tycka om flera artister.


Vi har egentligen ingen aning om hurdan en artist är annat än det vi tar till oss genom det de presterar. Sen kan media få oss att tro att vi lär känna artisterna genom olika artiklar. I min mening ger artiklarna med all säkerhet ytterst sällan hela sanningen om den artist de berättar om.


Häromveckan träffade jag tillsammans med några av mina arbetskamrater en av Sveriges absolut mest folkkära artister som det finns massor av artiklar och uppfattningar om.


Det var en av mina arbetskamrater som upptäckte denna världsartist på Arlanda. Hon gick utan rädsla fram till henne presenterade sig, utväxlade några ord med henne och hon liksom alla vi andra som var i närheten möttes av en genuin vänlighet! Det fanns ingen distans, ingen divighet, ingen känsla av överlägsenhet utan bara äkta närhet.


Hon tog kameran från en av mina arbetskamrater och tog kort på sig och var och en av oss som var där. Jag säger bara tack Carola för äkta värme och ett riktigt oregiserat, spontant möte som ingen av oss väntat sig. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0