EN NY BLOGG – START IMORGON SÖNDAG – FÖLJ GÄRNA MED!

För drygt ett år sedan i samband med en konferens bestämde jag mig för att börja blogga. Jag skrev en blogg och sen blev det inget mer. Jag skulle kunna ha många ursäkter för varför det hela stannade upp men jag väljer bara att konstatera att det helt enkelt inte blev av!

Nu är jag på gång igen. Vad är det för något som säger att denna gång kommer jag att fortsätta att skriva varje dag. Ingenting annat än att jag helt enkelt har bestämt att göra det.

Vad skall jag blogga om? Det kommer att blir allt möjligt som just för dagen/stunden känns aktuell för mig.
Det kommer säkert dyka upp hinder på vägen för att kunna förverkliga en blogg per dag men hindren är ju till att övervinnas - så länge det beror på mig!

Så har du lust är du välkommen att följa min blogg på ivanczitrom.blogg.se


Kommentarer
Postat av: radhwan

Jag håller med dig. Det är ju så, hindrena och svårigheter skulle övervinnas. Det är faktiskt meningen av livet för de som ser alltid ljuset på vägen någon som dig min vän.. Ha det bra.. Radhwan

2010-07-24 @ 23:08:34
Postat av: Angelica Clamp

Hej!

Tack för inbjudan till din blogg!

Jag ska bokmärka och läsa med stort intresse!

/ angelica

2010-07-25 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0